bad i långan

Heej! Asnajs dag idag!!!
Vi började dagen med lite idrott, sen hade vi bara massa chilllektioner där vi inte gjorde nått så vi gick och köpte glass. Sen hade jag och alma uppspel på musiken och det räddade mitt mvg :)
Efter skolan åkte jag, ph och alma moppe till långan där vi badade och träffa eve och fancy ;)
Nu ska jag sminka om mig och åka o kolla på vårkonserten där massa från skolan ska spela!
Efter det blir det träning på direkten, höres ikväll där ännu mer bilder från dagen förhoppningsvis kommer upp!







Hahaha jag ser ut som en padda på bilderna men det är fint!
PUSS

Kommentarer
Postat av: linn

SV; Hahah du är rolig du ;D Men du är fortfarande bäst! vad blir det för outfit på skolavslutningen?

PYSS<33

2010-06-03 @ 17:24:17
URL: http://www.stylecastle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0