i want you to want me

heej sitter här o pissar på mig i källaren, min data är ju trasig så måste ta den gamla i källaren o jag har precis kollat på wallander-mastermind. inte kul på nått sätt. sitter o lyssnar på lite disneylåtar för att försöka tänka på annat. sitter också o kollar igenom lite spanskaglosor till provet, bra att veta vad incheckningsdisk är på spanska...

titta så duktig jag är på kollagemannen, sjukt segt att ladda upp bilder så måste ladda upp dom på facebook först sen o kopiera, careface :P
aja sjukt snygga saker jag hittade på mulberrys hemsida, synd bara att det är så tusans dyrt! den ljusbruna alexan är nog nått jag ska önska mig i födelsedagspresent!
/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0