uppdrag kavaj

hej! igår rensade mamma garderoben och jag la beslag på endel saker som inte var alldeles för gräsliga :P en svart kavaj tog jag iallafall, fast den hade axelvaddar, och jag som redan har breda axlar är inget fan av att få ännu större direkt. så det blev att gå ner till syrummet o fixa lite. och nu ska jag leka en riktig fashionbloggare vilket inte känns som min stajl, men det är roligt att läsa så here we go!

1. sprätta upp på insidan av kavajen vid axlarna och dra ut fodret.

2. klipp bort allt extra som sitter runt axlarna.

3. sy sedan ihop kavajen igen.

KLAR!
det blev dock inte så bra eftersom jag missade att klippa bort allt så det finns fortfarande spår av axelvaddar, men skitsamma gör om det senare idag. stor förbättring iallafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0