discokula i skallen

heej! jag o glärran somna i soffan så hon bestämde sig för att gå hem o sova. vi var bara hemma ikväll, men det var skoj ändå.
det som hände ikväll var bland annat att glärran fick en discokula i skallen när hon gjorde indianhopp i min källare, hela kulan krasha sen i marken i två delar, hahaha! sen skulle vi prova en mixer pappa hitta på vinden som användes på 80-talet, den var helt galen först flög locket av sen började alla bitar med frukt flyga i hela köket, jag kunde inte stänga av den heller så tillslut var hela väggarna fulla med papaya. när jag sen skulle stänga av den fick jag värsta stöten!




gammal outfit från måndags jag aldrig la upp: jeans-wrangler, kofta och linne-gina, bikini och armband-H&M, fjäderörhängen-venezuela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0