badkar,godis,kjol

shaaa. sitter i badkaret o bloggar, aningen scary om jag skulle tappa ner datorn i vattnet så jag dör av en elchock. ganska fyverkerifull död ändå... idag efter skolan träffade jag Glärran och Peppe på bussen som skulle fynda lösgodis på maxi 29 kr/kg NARREE! jag dissade det tidiga tåget till stallet och följde med dom istället. inte så bra gjort eftersom jag inte åt någon lunch idag så blev det godis istället, aj aj. Efter det blev det stallet med en uteritt i fina vårvädret, härligt!


nu till något helt annat... här kommer då en superhemsk kjol från anna holtblad som mamma tyckte var synd att slänga så jag haffa den och tänker sy om den. den är helt mysko för det är uppklippt på sidorna, så antingen blir det en simple klänning till sommaren eller så syr jag det till en vanlig tubtopp, blir nog sista alternativet. här har ni den!



fattar inte att det där skulle vara en kjol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0