garden collection

Heeej allihopa!
dagen var mycket hemtrevlig, min lärare lackade på en lektion för att ingen lyssnade på kärringen så att hon typ började gråta. Sen blev hon ännu mer förbannad när jag och alma stog och skratta för att det var så roligt, vart man än tittade stog alla och höll sig för garv. Sen skällde hon ut alma och ville slänga ut henne. Alla nior hade även ett snack i aulan med rektorn för att det hade varit fight i skolan. Vi gjorde balnomineringar, och några i klarren tog mig som årets fjortis?! dom ska få igen för rutten fisk!
Nu ska jag skriva lite på en äckel uppsats sen blir det fest i hallen som pär säger! Vi ska alltså ha träning med musik och massa, det blir naaaaajjjzzz.

Dagens: Okej det kanske är lite fjorre med alla dessa egobilder men dom är coooola!!  




Kommentarer
Postat av: Cecilia H.

snygging, snygging, S N Y G G I N G ! :D

2010-05-23 @ 22:45:30
URL: http://thececiliaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0