hårfärgning

Hej!
Idag fick håret bli lite mörkare igen, håret är inte helt torrt än så har inte sett resultat riktigt men tror det blev bra! Det är ett helvete att färga håret eftersom det blir färg över exakt hela badrummet och mig själv. Jag skulle skaka flaskan fast jag hade inte stänkt korken helt så då hade det kommit färg över alla håll och kanter så medans jag väntade på at färgen skulle sitta i håret fick jag skrubba hela badrummet. 

Jag färgar håret med en toning från Goldwell som fungerar som en inpackning, alltså sliter det inget på håret, snarare tvärtom-det är bra för håret! Jag har köpt den av min frisör och hon har specialblandat innehållet för att jag ska få så att det räcker till mitt tjocka hår+ att jag vill ha en lite varmare ton.

Så här var hårfärgen innan (jag kommer visa bild senare hur det har blivit efter):

Här är toningen jag använder mig av:

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0