märkesjeans säljes

Hej allihopa!
Jag har inte så många läsare, men det kanske ändå finns någon som är sugen på ett par nästan helt nya märkesjeans?
Första paret:

Fornarina storlek 26, nypris ca 1 400:-
Ganska konstig modell, men endast använda någon gång. Köpte fel storlek och därför knappt använda. Eftersom de är ganska raka kan det vara snyggt att klippa dom till shorts. Säljer dom för 170:-




Par nummer två:

Tiger of sweden stl. 27, nypris 1 200:-
Använda ca 2 gånger, säljes för köpta i fel storlek.
Jag säljer dom för 395:- eftersom dom ser helt nya ut och fin passform, bra pris!




Bara att lämna en kommentar eller maila mig på [email protected] ;)

Jag har även ett par slitna gamla Tiger of Sweden jeans som för tillfället min kompis lånar som jag säljer för 70:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0