mina enda bilder från götet

Hej på er!
Idag var det rätt chill dag i skolan, hade muntliga nationella ute i solskenet och jag fick mvg-, det som var irriterande var att jag fick mitt minus för att jag sa ordet suck och tyckte inte att jag skulle säga det för att det var slang... aja. Sen har jag fått reda på att jag låg högt över gränsen för mvg i matte nationella, narreee säger jag bara! Har även höjt mig i kemi till ett mvg efter jag skrivit en uppgift. Nu kommer snart Lisa hit så ska hon åka med mig på moppen till basketträningen där vi ska skoja bara med andra från skuru! Vi ska ha musik och leka typ, det som jag älskar liksom ;)

Felicia var den som stog för plåtandet så jag kommer kanske lägga in några bilder här sen när hon laddat upp dom. Men jag bjuder iallafall på mina bilder jag tog från en regnig förmiddag när vi skulle leka. och dom är ganska terrible, iallafall på mig.

'



A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0