sallad VS sushi

Halllåååj!
Dagen har varit speckad till tusen!

*nationella hörförståelse spanska- det gick bra.

*Kulturhuset
med designen och kolla på tatueringar o lite annat. Därefter bjöd bildläraren hela gruppen på glass inne i stan och sen blev jag och några andra filmade och inspelade när vi sa grattis till Victoria och Daniels bröllop och jag stog precis framför mikrofonen och råkade säga grattis på födelsdagen istället för bröllopsdagen plus att vi står i motsol så jag gråter och ser ut som ett cp.

*Hämta ut min klocka i stan jag lämnat in på lagning

* Åkte till stallet och red ut i bara tjocktröja i solskenet.

*Tog moppen
på jakt efter massäck till tåget. Jag åkte till hela 6 stycken affärer och kollade eftersom varje jag kom till hade inte den perfekta med rätt märke på pastasalladerna med rätt smak och sås. När jag äntligen kommer till ett ställe och går mot kassan med den perfekta salladen kommer jag på att sushi ändå skulle smaka bättre, så jag gick o bytte i sista sekund. Lite irriterande att jag inte kom på det från början eftersom det fanns i första affären jag var i ;)


egobilder-överproducerade men jag är ju så jävla underbar!!! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

matsäck*

2010-05-13 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0