hopptävling väntar, uppstigning 05.45

Hej igen! Jag har skaffat kategorier som jag ska försöka komma ihåg att dela in i varje gång jag publicerar.
Idag har jag varit i stallet och laddat upp in för morgondagens hopptävling på Färingsö. Jag har ridit och det gick super, har även putsat allt läder och borstat hästen med massa glansspray och packat alla ridkläder.

Idag släppte jag också ihop min häst med en annan och då struntade vi i att stänga grinden för vi trodde dom skulle vara lugna, men nej! Hästen Lara vänder sig om i full galopp och smiter ut ur hagen och skenar tillbaka till stallet, jag hann stänga grinden till min häst så hon blev tokig för att få vara kvar i hagen själv medans den andra var på rymmen.

Nu ska jag snart sova för jag ska gå upp 05.45 imorgon bitti för att tävla, wish me luck!

schnnyyygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0