the rose

God kväll på er! jag vet att hästar kanske inte intresserar så många men jag tycker det är lite tuffa bilder jag vill publicera här på bloggen!
Och efter jag varit i forum...
...klart jag inte klara mitt shopping förbud!! Jag har shoppat varje helg nu i flera månader, buuhu!

Efter forum cykla jag och glärran och köpte inpackning till håret efter jag skällt ut min pappa för att han glömde köpa det trots att jag ringde och påminde honom när han var i affären!! Så sen när han ringde och berätta att han glömde köpa det och sa att jag fick köpa det själv så sa jag hejdå idiot och slängde på luren. Då ska han självklart ringa upp och fråga vad det där är för sätt att avsluta ett samtal?! Sen var jag och glärran lacka på våra pappor hela vägen till affären för att dom är så näsvisa. Min madre åkte till Portugal idag för att rida med sin syster på någon lyxig vingård, avundsjuk! Så jobbigt när inte mamma är hemma på en vecka för då blir inget tvättat och vidbränd falukorv till middag -.-


'
Sneeeel heeest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0