last night

Heeej! Lagkvällen idag var så härlig, först lite stadsprommenad i olika lag, sen åt vi middag på resturang och gav våra fina presenter som var porriga string och en naken man som var en korköppnare till Jessi och sen superman kalsonger+ strumpor och en softboll till Pär. Plus att de fick ett varsitt kollage. Dom var ganska grymma!
Sen blev det fina tal från våra coacher som ska sluta coacha oss nu, snyft!
Kvällen avslutades med Laserdoom på rådmansgatan och gissa vilken person som vann om inte grymma jag! Det var lök och skitroligt! Sen blev det huggie och jag kom hem vid efter 22-tiden.
Nu är jag trött, laddar inför imorron då det är friidrottsdag och basketfest som vi kallar det!

Här kommer mina bilder som jag tog idag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0