new bag

Hej! min familj är helt störd i huvudet, jag vill verkligen att mamma ska komma hem!!! Idag hade jag och linnea muntliga i spanska nationella, vi var riktigt grymma och antar att det var mvg :D Imorgon är det nationella i biologi för min del, kul.

Här kommer en riktigt stilig väska jag köpte i söndags. Copycata den totalt ifrån Fancy, men den är så galet snygg ;) Trodde det först var en Tigerväska eller en mulberry, men när jag hörde att den kom från wedins för 400:- skynda jag mig till affären så fort jag kunde! (ser inte så plastig ut i verkligheten som den gör på bilderna...)


/Amanda!

Kommentarer
Postat av: fancy

Hahaa, I LIKE amanda!

2010-05-07 @ 14:13:17
URL: http://www.fannyahlinder.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0