världens coolaste kizzeee

Hej! har tränat basket idag och det gick super!
I eftersmiddag har min padre har varit i tio olika butiker och kollat efter en högtalare till mig och när han sen kommer hem och får höra att det löste sig för att det var andra i laget som hade blev han lite ledsen, hehe, stackars sinkan. Aja ska ändå beställa den för jag vill ha en och det spelar ingen roll om den blir hemskickad för sent.

Nu ska jag fortsätta packa och imorgon blir det fullspäckad dag med start klockan 11.20 med hörförståelse-spanska och sedan ett tatueringsmuseum med designgruppen på eftermiddagen. Efter det är slut ska jag ta mig till stallet och rida på min polle därefter ska jag mat till göteborgtåget och sen blir det fullt ös med packning, måla naglarna göra inpackning.... ojoj vad jag blir stressad redan nu...

Här har ni bilder på tuffaste coolingen jaoow!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Sv: Haha. Vilket spanska steg läser du? :D

2010-05-11 @ 15:03:31
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0