glad tjej.

Jag känner mig rätt grym. Gick upp klockan 5 imorse och åkte till stallet och hämta hästen sen åkte vi på tävling till Väsby. Det gick superbra!

I första klassen tabbade jag mig lite för då stannade Chindor till så hela hindret började skaka, men han hoppade ändå sen hörde jag bara bommar som föll, så när jag gick i mål i grundomgången började alla skrika att jag skulle fortsätta hoppa omhoppningen, men jag fatta ingenting för att jag visste ju att jag rev, men då visade det sig att inte översta bommen rivits så då räknas det inte som fel, så jag fick då fel för att jag la en volt innan jag startade omhoppningen, men hästen var jätteduktig.

I andra klassen så gick det awesome, jag var skitnöjd och det gick undan. Jag blev placerad och kom 5:a av över hundra starter och de som kom före mig hade bara några tiondelar bättre tid så det var skitjämnt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0