Inget att tipsa om...

Najs att jag precis skulle slå upp boken o plugga till spanskaprovet imorgon, så kommer jag på spanskaboken ligger kvar i stallskåpet. Rätt naaajs ändå!
Jag måste bara vara lite mode-aktig o berätta om lite skönhetsgrejer, hehe. Jag vill bara avråda alla från att använda den här ansiktstvålen! Jag har använt den i flera månader nu och tycker att sminket går bort skitlätt och man känner sig verkligen rengjord på djupet efter man har använt den. Men på senaste tiden har jag märkt att jag fått jättedålig hy. Det har liksom blivit helt buckligt i pannan, alltså typ finnar innanför skinnet. Och jag får nästan aldrig någon direkt bombation av dom, mer någon enstaka hemsk rackare. Sen sa min syrra för någon vecka sen att hon aldrig kommer använda den där tvålen igen för att hon får så dålig hy. Kult att man kom på det nu efter några månaders användande. Nu har jag slutat med den i typ en vecka och hyn är som den var innan!!
Jag brukar avända vanlig handtvål i facet och ta en speciell clearalsiltvål som typ peelar lite om man känner sig finnig. PUNKT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0