Jag åt chokladpudding, fetto.

Ojj ojj måste uppdatera!
Idag hade vi coopertestet i skolan och det gick helt ok. Vi sprang 6 varv runt skolan och jag kom tvåa av alla tjejer i klassen. Fast det blev lite lök! Sen råkade jag stänga mitt skåp så det inte gick att öppna längre, det var kult.
Ikväll har jag hopptränat och bråkat med min storasyster, hon är rätt jobbig! Men att göra klart en äckliga No-exkursionsrapport var ännu jobbigare.
Nu ska jag läsa engelskaboken och sen ta slumra in.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå.


Bilder från helgen när jag ser ut som största fjorren. Jag gick och bättra på sminket efter någon timme, men måste säga att det är ingen höjdare, man har ingen större koll på läget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0