Rolf & jag

Tjaa coolingar.
Idag hade jag det trevligt i la escuela om man bortser från piss-regnet som gör att jag måste gå runt med en 80-talsfrilla hela dagen..
Sen åkte jag till stallet och fick rida på utevolten i mörkret för att ridhuset var upptaget. Först gick allt åt helvete och jag satt o storböla där ute ensam i regnet i typ fem minuter. Men sen tog jag tag i saken och då gick det mycket bättre. Jag ska tävla i helgen o jag vill verkligen att det ska gå bra, heja mig!

Här kommer värsta coola bilderna på mig o min kisse misse Curt som ibland även kallas för Rolf, Mangfjärt, Megafon Magnus och massa annat fint!


Sista bilden ser han väldigt sexyy ut måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhhaha asså din blogg är fan riktigt grymmers! ska börja spana in den och lägga kommentarer lite offtare! :D;:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-10-21 @ 22:41:47
Postat av: alva

den förra kommentaren var jag som postade..........................

2010-10-21 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0