Min häst bet av örat på en tjej!

Hej! Idag spela vi match igen. Jag spela mycket bättre än sist, men vi förlora ändå. Vi kom typ aldrig till avslut. Lite segt för vi hade lätt kunnat ta dom. Nu är jag sur också för att jag inte tänkte på att jag kunde stannat en natt i Västerås med min kära vän Klara som jag var på Irland tillsammans med. Hade varit skitnajs att träffa henne plus att hon bjöd med mig på fest ikväll och att jag skulle sluppit åka fram och tillbaka, men det kom vi på försent! Åhhh, lack.

Eftersom basketen går dåligt nu så är det tur att ridningen äntligen har börjat gå bra igen tack vare min nya superfina häst!! Som dock gjorde en hemsk sak häromdagen.. Han bet av en tjej i stallets öra!!! Jag vet helt galet! Hon fick åka in till sjukhuset och sy fast örat så nu mår hon bra. Det är tur att min häst är så gullig mot mig, han är verkligen en sån som bara är snäll mot dom han litar på. Och nej det är ingen monsterhäst, hon som blev biten äger stallet och är samtidigt medveten om att sånt kan hända.

Mamma ladda nu upp en film från förra helgen när jag tävlade på Mälarhöjden. Första tävlingen och jag var skitnöjd. Tvåa kom jag i den här klassen och höjden är 1 meter. Jag kommer lite fel på första hindret, men sen blir det bättre har inte lärt mig hans hoppteknik än eftersom jag fortfarande har kvar känslan från andra hästen.

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0