taggar för fullt

Hejj!
Idag har jag varit i stallet och ridit och putsat alla ridgrejer som jag sedan packat ihop till morgondagens första hopptävling med Chindor. Ska bli såå roligt!
Ikväll ska jag ut på fest och värma upp taggningen inför morgondagen även om det kanske inte är det smartaste när jag ska upp klockan fem imorron bitti. Kommer nog vara död imorron men det är inte värt att sova bort livet :P
Här är en bild på mamma som rider min andra häst The Rose. Bilden avslöjar en anledning till att hon inte tävlas mer, hahaha. Det ska fan gå bra imorron, wish me luck!

Rosa lägger i handbromsen!

Kommentarer
Postat av: linn

hörde att det gick bra på din hästsak grattis:D

2010-09-12 @ 21:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0