som vanligt.

Tjeeeena!! Nu har jag kommit hem från stan där jag shoppade lite saker med min syrra. Det var 50% på allt på BikBok så passade på. Hade en mattelektion idag bara så det har varit soft! Jag ska visa sakerna jag köpte för en gångs skull. Lägger upp dom i nästa inlägg! :))))
Snart blir det basket, men ska dricka lite kaffe först så jag inte somnar. Jag vet inte varför men jag har vänt på hela dygnet, jag gick och la mig innan ett igår men somna inte förrän klockan halv fyra. Jag var så pigg så jag gick upp och prova lite av pappas jeans för jag fick en fashiontanke i huvudet mitt i natten som jag inte kunde sluta tänka på.
Som vanligt exposar jag den gamla vanliga trenden med webbisar.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

SNYGGO!!

2011-04-08 @ 20:12:36
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0