träning x3

Hejsan!
Idag gick jag upp klockan halv elva fastän jag var skittrött, la mig framför The hills och käka frukost och precis när jag ska börja sminka mig så får jag sms från skolan att lektionerna är inställda. Det var riktigt soft! Istället stack jag ut och sprang i solen. Efter det duscha jag och åkte till hästen. Där var ajg ute och red och kom även med på några foton som Dagens Industri ska publicera, hehe. Nu kom jag precis hem och kom på att jag också hinner träna basket idag. Shit vilken hälsodag, men jag har bestämt att banta inför Venezuela, vill inte vara ett fetto längre. Måste kila!
Barbour Ladies Shaped Liddesdale Quilted Jacket - Navy LQU0063NY91 (L3318NY)
Den här jackan ska jag köpa när den nu kommer in i min storlek!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0