min webkamera har återuppstått från de döda

Tjeee, nu kom jag precis till rummet och ska duscha (med mitt nya schampoo och balsam från Kenya, som på the picture jaaow), idag har jag varit i skolan och haft nya lektioner med nya lärare och alla lärare är ju så mycket bättre än Östras på alla vis! Har även fått en avhyvling för min urringning på klänningen, det var bara att linda en sjal runt hela mig och därefter kom dagens citat " Jag ser ut som en jävla jude i den här dräkten".
Sen gick vi även till Junction efter skolan och spana i Masaimarknaden som var på taket, jag lyckades pruta till mig en hel del grejer, som jag visar sen!! Prutningen resulterade dock i att de kunde ta mitt bud om jag gav två afrikaner en gåva bara från mig, och jag skulle inte vara blyg och något som kom från mitt hjärta... hmmm...Bang på den! Sen käka vi hamburgare med pommes och därefter blev det tennis och basket. Sen bastu och bad i poolen som avslut på kvällen!

tjohej! cool med flaskor och grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0