Under bar himmel seglar jag

Igår var det trots allt lill-lördag och vi, det lilla gänget som är kvar här ute på ön bestämde oss för utgång på klubben, det blev lite dans, chill på terassen och bara umgås. När det stängde och Sofie-man skulle cykla hem var hennes cykel snodd vilket gjorde oss fly förbannade. Vi blev otaggade på efterfest och jag hjälpte till att leta efter cykeln, men så plötsligt träffar jag på Fancy som kommit ut till Sandhamn. Hon skulle gå och bada med en grabb så jag tog hem resten av dom typ tio grabbarna hem till mig och satte på lite avicii och dansa så alla slåg huvudet i taket. riktigt korvparty så jag körde ut alla, vi gick till stranden och sedan vidare till deras båt i hamnen. Jag lyckades rymma från grabbsen och kom hem vid fyra. Sen var jag riktigt död i morse då det var jobbdags.

Annars idag har jag varit ute och sprungit, badat, solat och gick ner på after-sailen i hamnen där Uno Svenningsson spela och det var så jävla härligt! Eftermiddagssolen sken och han sjöng Vågorna gungar mig medan alla sjöng med! ååh jag njöt av livet och måste säga att det kommer bli jobbigt att lämna denna härliga och underbara incest-ö.

Vågorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0