Resan har börjat

Hej!
Nu sitter jag i mitt rum i Kenya. Efter en 12 timmars lång flygtur har jag landat i Nairobi där vi blev hämtade av en boardingchef. Jag fick största rummet på skolan. Det var ett dubbelrum som var ledig så jag bor själv här, alla andra bor också ensamma fast i enkelrum. Dock är min mysfaktor noll. Det är vitt och kalt och knappt några möbler. Imorgon ska vi till en marknad så jag tänkte köpa lite kuddar och filtar och annat som gör det mysigare. Måste bara bestämma ett tema på rummet, tror jag ska köra rätt enkelt men lite färgstarka afrikanska detaljer.  

Idag har vi varit på köpcentrumet en halv kilometer från skolan, där vi först åt glass med massa tillbehör på lösvikt, så sjukt gott, sen shoppade jag shampoo, balsam och en handduk. Sen satte vi oss på cafét Java och tog oss en varsin dricka. Därefter påbörjade min uppackning av väskan, käkade middag, hade lägereldskväll och basta och bada i poolen. Allting är toppen, men det är så många som frågar om hur allt är, men jag vet verkligen inte alls än hur det kommer bli, så jag uppdaterar er senare när något nytt hänt!

Ha det bra saknade vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice nice (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0