Första dagen i skolan

Hej hej! (eller kanske ska säga hejsan mamma och pappa)
Nu sitter vi i zebrarummet och kollar på Mysteriet på greveholm och jag har precis skypeat med madre y padre. Idag var första skoldagen och vi fick våran mentor, vi är bara 11  våran klass! Jag har ännu inte tagit några egna bilder så nu baxa jag dom här från Maria! Men imorgon ska jag ta en massa, vi ska nämligen åka på guidadtur i Nairobi imorgon klockan 8.30 så det blir tidig uppgång. Nu ska jag hitta en dusch som funkar! Hejdå!! :)

skolan

en masaimarknad vi var på!

Bilderna är copade från Maria!


Kommentarer
Postat av: Sarha

Tycker du ska säga hej till mig med :)

2011-08-23 @ 10:28:41
Postat av: Amanda

Hej Sarha! Vad trevligt att du läser min blogg! :D Vem är du? :)

2011-08-23 @ 10:59:41
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: äh

Hallå där! tycker jag känner igen dom där bilderna från marias blogg! borde iaf skriva hennes namn under dom :)

2011-08-23 @ 22:05:14
Postat av: Amanda

Jaaajaa, det stog faktiskt att jag tagit dom av henne i texten, men nu fick du en länk ocksåååå

2011-08-24 @ 08:49:09
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0