softa håltimmar på skolan

Hej hej! Idag har jag haft historia A och psykologi A, jag valde till psykologin igår kväll så att jag läser utökat, det var för att om jag inte kan komma tillbaka till min gamla klass eller om nått knasar så vill jag inte behöva läsa upp poäng i trean då livet ändå är så stressigt med hästar och basket. Nu läser jag egentligen 50 poäng för mycket, men då är det bara att välja bort om man failar i nått ämne! Däremot sabbade detta mitt schema rejält!!! Nu förstörs min sovmorgon från 12.50 till 8.30, FEEST!

Vid två var det dags för en uppvärming med friskis och svettis och därefter afrikansk dans, frisbee, kubb och volleyboll. Afrikansk dans var feta naaajjs, jäkligt lök ute i solen bara! Men de ska börja ha sånna aktiviteter här hela tiden på skolan, vi gick även förbi gymmet precis över gatan och kollade om vi skulle skaffa gymkort, verkade soft! Vi spelade sen tennis därefter blev det lite längder i poolen och sen massa situps, första träningen för mig här. Men nu jäklar ska jag sätta igång att bränna muffintopsen och tjockiskaggen!!!
Nu har jag ätit alldeles för mycket mat, jag kommer avlida.

Poolpics från dagen jaaow!





Kommentarer
Postat av: Lisa

jodå 123 i timmen känns väldigt okej + ob på kvällar och helger ;)

men härligt det låter, här börjar det bli höst och det är bara allmänt äckligt väder :( du får njuta riktigt ordentligt där borta för tiden brukar gå fortare än vad man tror :D<3

2011-08-25 @ 14:19:53
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0