artcaffé

Heej! Just nu sitter Antoine och försöker laga min virusdrabbade och rabiesskadade datajävel, det går inge vidare. Så just nu använder jag Mandas dator istället. Idag har det varit Eid-day så vi har varit lediga från skolan, istället var det fotbollsmatch mot lärarna men jag och massa andra orkade inte så vi kollade bara. Vid fyratiden gick jag och Manda till Impala och hon tog en helkroppsmassage i en timme för 50 kronor!!! Själv sprang jag åtta varv runt stora gräsplanen i sällskap med en afrikansk snubbe, sen gjorde jag lite styrkeövningar och stretchade, bra jobbat. Jag gick hem och tog en dusch och sen blev det Taco-middag, MUMS.

Igår eftermiddag gick vi ett gäng till Junction och shpppade lite på Nakkomatt sen satte vi oss på Artcaffé för att fira Josefine som fyllde 17 år och vi hade väldans trevligt allihopa. Vi satt där till åtta och lyckades få ihop en nota på 18 000 shilling! Sen blev det hemfärd med crazy-taxi och kom tillbaka till internatet och det hände en massa grejer.  

Här är en bild från igår på gänget, bilden är tagen av mr. Gibson! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0