lite för hårig för min smak

I helgen blev jag uppraggad av en turk, inte vem som helst: Özz Nujen. En ganska känd komiker för er som inte vet. Brukar typ vara med i Parlamentet och lite sånt.
Jag satt i kassan på jobbet och så kommer Özz och ska handla. Först var jag inte säker om det var han, men han pratar på ändå och frågar hur läget var osv. och sen efter ett tag när han ska gå så säger han: "Jag och två polare ska köra stand-up på Seaclub ikväll, det vore kul om du ville komma förbi!"
Jag gick inte dit för att jag slutade jobba när det redan hållt på i nästan en timme plus att det kostade 155:- i inträde vilket kändes lite ovärt.
På kvällen drar vi hela Sandhamns-gänget ner till Seglarklubben och ska parta och där inne ser jag honom igen så jag går fram och säger tja. och konversationen blev ungefär följande:

Özz: Hej! Du kom inte förbi idag, jag saknade dig där, alla skratta utom en skittråkig gubbe längst fram, du skulle tagit hans plats!
Jag: Nej jag slutade jobba så sent och då var det ganska ovärt att betala inträde.
~Sen snackar vi på lite random och han har ett helt bord med både champange och drinkar så han bjuder mig på ett glas skumpa. ~
Özz: Jag måste bara säga att du är väldigt söt.
Jag: Ja men tackar, du är också söt (hahahhahahahah, myttoman)
En killkompis går förbi och säger Woo-hoo när han ser mig.
Özz: är det där din pojkvän?
Jag: nej det är bara en kompis.
Özz: men vart är din pojkvän då?
Jag: Hahha jag har ingen pojkvän.
Özz: Vaa?! Du som är så söt. Varför har du inte det?
Jag: Haha nja jag vet inte, känner väl inte för det. Har du flickvän?
özz: Nej.
STEEEELT!!!
Özz: Asså jag måste bara säga att du är så himla söt tjej, jag säger inte det för att jag vill ligga med dig, jag vill bara vara ärlig och säga vad jag tycker.

Hahaha sen efter ett tag gick jag därifrån och det blev lite utav kvällens samtalsämne bland mina kompisar som tyckte jag skulle köra på turre-30+haff

Inte för att vara elak mot min vän, men han är ju så långt man kan komma ifrån söt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, fyfan

2011-08-05 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0