2 VECKORS SEMESTER!!

Nu har jag laddat spotifylistan med sol-musik, flyg-musik och bilresa till Masai Mara-musik.
Firrar resten imorgon, har med mig halva garderoben i väskan, hatar att välja bort kläder som jag ändå vet att jag inte kommer använda, känns så sorgligt att låta dom hänga kvar ensamma. :(

Aja för att komma till saken: Nu blir det semester med min familj som kommer hit!!!
någon dag i Nairobi, lite olika parker, Masai Mara, Tanzania- ZANZIBAR!!!! (Kenza ska dit samtidigt, wooohooo!) BLIR BORTA I TVÅ VECKOR, NO BLOGGING!!!

TaKe CaRe.

MASAI MARA:





Det här är då Mombasa, men jag ska till ZANZIIIBAR!!!!!!!




äta lite kokosnötter...

+ lite nyårs-beachfest på det!


Hejdå, ha ett bra jullov!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker att den andra bilden är speciellt fin, den är tagen i masai mara va? Den kameran måste verkligen vara bra :O



I MISS UUUUUU OCH HA DE BÄST NU MANDZIIIINK <3

2011-12-20 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0