fika hos rektorn!

Hello!
Nu sitter jag och köttar mitt tal till svenska C, ska debattera om att vi måste stoppa pälsindustrin.
Annars idag har jag haft redovisning i U-landskunskapen, hehe min grupp var skitkeff, men man kan göra ett eget arbete om man vill få högre betyg så det är lunch. Vilken turresvenska jag använder nu känner jag.
Efter skolan iallafall så åkte min klass till Helena som är vår mentor och fru till rektorn, hehe fett coolish. Vi fikade massa och åt lite för mycket mackor och kakor, hoppade även studsmatta, wiiie.
Nu ska jag fortsätta pluggish, sen måste jag och Malin snarast se på Kopps!!!
Här kommer usla bilder tagna av den lilla rosa Olympus som suger!!!

Fikabordet!

Hello, jag ser helt kritvit ut på den här bilden asså...

Två av hennes hundar, samma ras som Persbrandts vovve, coolish!

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner du persbrandt? fan vad schtek

2011-12-07 @ 22:16:11
Postat av: Amanda

hahahaha jag är ju självaste stekarn Hanna!

2011-12-07 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0