kenyanights

Igår var vi på CluBarn, det var skitkul!!!! Det spöregna och jag och emilia ramla ner i en vattenpöl, jag blev kolsvart under ögonen och dyngsur så lånade Billbergs kavaj och såg ut som en biffig securityguard, träffade lite sexy grabbs med reflexvästar också... Happyhour var lite för niceee, Manda var fett skoj.

Idag jag varit på ett nytt shoppingcenter, Westgate tillsammans med Ebba och Emma, jag köpte en sista julklapp och sen fikade vi på ArtCaffé. När jag kom hem har jag tvätttat och simmat 32 längder i poolen. Nu håller jag på att städa inför att min familj kommer hit! Det ska bli sååå fint. Heheh jag dammsög min dammiga data på tangentbordet och då råkade lite knappar sugas in, så jag fick öppna påsen full med damm och leta reda på alla tangenter, wooopsiii.
Kollade mitt högskoleprov också... heheh 0.8 sämst chey!
IGÅR:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0