redovisningar-alltid är det något.

Hej! Idag var det en riktigt härlig lördag! Jag gick upp tidigt och åkte till stallet där jag red ut i minus graderna med massa lager kläder. Jag red ut tillsammans med en annan tjej och vi galoppa med hästarna i tjocka snön, det var skithärligt för både oss och hästarna! Efter jag hade fixat klart med Chindor så bytte jag om i stallet och åkte in till stan där jag träffade Klara. Vi kolla runt på kläder och jag kolla ut saker att önska mig i födelsedagspresent! Vi fikade även och jag fick med mig en tröja jag inte kunde hålla mig borta från. Jag glömmer alltid visa alla köp, men kommer med en uppdatering någon dag då man hinner.

Igår var jag i skolan sen åkte jag och träffa några ifrån basketlaget och vi köpte skor, det var en liten rolig tur. Jag köpte ett par svarta dojsingar. Efter detta åkte jag och Lisa plus min familj och åt på resturang i Hammarby Sjöstad. Det var jättegott kött och mumsig efterrätt, sen åkte vi hem och jag somna i soffan.

Sen kan jag berätta att jag tabba mig igår...
Jag hade en engelska redovisning i skolan om mat. Jag hade iallafall tagit till kreativa sinnet och tänkte att jag kunde visa "live" hur man mosade köttet i en avokado. Så först delar jag den sen ska jag hacka ut kärnan och då slår jag så hårt med kniven så att kärnan flyger upp i luften sen ner på datan och kommer åt massa knappar på tangentbordet så powerpointen fuckar och byter sida. Sen flyger den vidare ner på golvet. Man blev lite utskrattad, men jag höll mig i skinnet från att bryta ihop i ett dampgarv som brukar komma lite då och då. Det sluta iallafall med att min lärare fick tillbaka en avokadokladdig data!

Nu är jag skittrött och har match i Katrineholm så är bara hemma och tar det luuugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0