Studiedag hos veterinären

Hej. Idag har jag gått upp halv sju och vart iväg med hästen hela dagen i Uppsala hos en veterinär. Jag trodde att han äntligen skulle bli bra i benen, men nejj!!! Vi fick bedöva och göra böjprover men han var fortfarande halt, så vi ska tillbaka med hästen snart igen och scint-röntga, låter skitläskig man sprutar typ in radioaktivt i hästen så att man sen kan se hela uppbyggnaden med skelettet och grejer.
Nu har jag stått för middagen och ska åka iväg på basketträning, fullt igång på min "lediga studiedag"

Här kommer lite shopping från helgen.

Vit blus från gina som jag köpte upp på ett presentkort som legat i byrån ett bra tag, brukar aldrig hitta nått där men den här var fin :) 199:-

Ett till siden-linne som jag har ett rosa sen tidigare, det var ett impulsköp för jag inte har nått att ha på mig, men sen när jag betala såg jag att den bara kosta 79:- så det var den värd. Från Cubus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0