För den som orkar.

Jag känner att jag bara snackar på om vardagen här i bloggen (kanske det den är till för, men ändå), därför tänkte jag berätta om något annat istället... Därför berättar jag om en dag i Venezuela.

Efter några dagar spenderade i Venezuela så frågade en tjej jag lärt känna om jag ville följa med och hålla på med lite vattensporter från båten. Eller jag tror hon sa nått sånt iallafall, fatta inte direkt mycket med tanke på att hon bara kunde prata spanska. Jag tyckte det lät askul så jag hoppa i båten medans hon satte sig på en surfbräda bakom båten och höll i en vattenskidslina, men efter ett tag tappa hon taget, men killen som körde sket i henne och körde vidare ut på havet. Så då satt jag där ensam tjej bland 7 venezulianska killar. vi åkte ut i någon läskig kanal som såg ut som en regnskogsdjunel där jag bland annat såg en död fisk på vattenytan. Helt plötsligt säger killarna att jag ska hoppa i och åka wakeboard (som snowboard efter båten för den som inte vet). Jag får panik för att jag är rädd för det där läskiga vattnet, tänk om det finns krokodiler liksom?! Sen kom jag på att alla dom jag var med vet jag är grymma på att kitea och vindsurfa så antar att dom inte gör nått annat än att åka wakeboard, jag kommer ju liksom vara sämst! Jag har inte åkte det på flera år så jag säger att jag aldrig åkt wakeboard förrut, hehe mytoman. Men jag kom trots allt upp ur vattnet på wakeboarden och alla börja aplodera, men problemet är att mina bikinitroser var så stora så när jag drogs upp ur vattnet på wakeboarden blev det sånt vattendrag att trosorna åkte ner en bit. Jag får panik och försöker dra upp dom men det blev så jävla vingligt märkte jag när jag släppte taget med ena armen. Det slutar med att alla asgarvar och säger att det är skitsamma. Kult för mig som flasha mig därute i djungeln för ett gäng snygga killar med sexpack!

Bilder från google.
 1.Wakeboard                                                        2. Platsen där vi åkte wakeboard på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0