igår.

Då var jag först i stallet, sen duscha jag där så gott det gick, hade ingen handduk med mig heller. Sen åkte jag direkt in till stan och träffa alva där vi kolla runt på lite kläder och åt muuuumsglass! Sen åkte vi klockan 18 till ektorp och träffa laget där alla köpte pizza (utom jag som var nyttig och tog en sallad), sen åkte vi hem till Björn (julia) och mofffaaaa. Efter maten blev det drygt 2 kg godis, två megapåsar chips, 8 liter cola (tror jag), sen var det vissa som även festa till med glass, chokladsås och maränger. Men jag och lisa drog iväg innan det och åkte på en fest i skuru strax efter 22, men den var rätt seg så vi drog hem till lisa och slagga där. Men innan vi sov tog vi lite mackor, som att man inte var lagom mätt efter kvällens svullande...

två tjockisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0