vända lite på dygnet...

Heeej!
Jag är feeett glad! precis klar med SO-läxan och jag fick mina betyg idag i två avslutade kurser, fick både MVG i Naturkunskap A och i Administration och Layout! Så nu har jag MVG i alla kurser än så länge, det är naaajs!

Måste bara medge om hur jävla virrig jag var inatt...
Jag vaknade och trodde det var dags för skola, känner mig helt död och börjar gå in o bre en macka och häller upp mjölk, sen går jag in till sängen igen och sätter mig där och äter för det är mkt mysigare. Men somnar till ibland med mackan i handen. Sen när jag går upp och ska lämna glaset och börja borsta tänderna ser jag att klockan är 2.00. Haha fett skönt att gå och lägga sig igen! Vad tänker jag med när jag bara går upp för att jag vaknar utan någon som helst koll på tiden?!

Härlig bild från härlig kväll i skärgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0