Sandhamn levererar till max

Hej!
Har ännu en gång haft så underbart roliga dagar på Sandhamn!
I fredags gick jag hem till Calle och Sofie sen gick vi hela gänget ner till klubben och vi dansade, drack tequila, vissa haffa, jag ragga upp killar för att de skulle köpa drinkar, gick hela vägen till Trouville för en efterfest som slutade med att alla gick och la sig och jag gick tillbaka ner i hamnen och träffade massa randoms på egen hand, hittar sen Fanny vid bryggan som mår lite sådär, jag och en grabb tar hem henne sen festa jag med ballerina kladdkaka. Lördagen chillade jag mest och vilade upp mig inför en skön personal-söndag på klubben, det slutade med att Sofie var sjuk och gick, jag var kvar med grabbsen och vi hade skoj. Kvällen slutade med att jag lekte ordningsvakt eftersom jag har en likadan seglarjacka från Henri Lloyd som vakterna har. Jag fråga om jag skulle hjälpa till och köra ut alla efter stängning och han sa att det bara var att gå in och börja. Hahaha alla trodde typ på det när jag kom där lite galen och: Det är tyvärr slut nu, ni måste lämna nu, Tack så mycket för ikväll! och skakade hand med alla. Killarna åkte hem och sov och jag joina på efterfest till öfre, sen tänkte några killar vaska mig i vattnet så jag drog sen träffa jag några spanjorer som jag stog och babbla med. Nu har jag inte gjort så mycket, pappa och syrran har varit här så vi har  ätit på resturang, åkt wakeboard och chillat. Jag åkte hem i tisdags och tog vaccinationer inför Kenya och packa en kartong med kläder som nu ska skickas med fraktflygplan till Kenya som kommer fram när jag kommer dit!

Imorgon är det fredag och Carl-Johan har lovat att tömma sitt barskåp och rocka på klubben. Många av jobbets sista helg :((( Nu kööööör viii!!!

Några galningar jag träffa runt småtimmarna!

Karro är snygg som alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0