en update

Tjeenaa!!
Jag har inte hunnit blogga nått på ett tag. Har haft så sjukt roliga kvällar här på Sandhamn nu kring Gotland runt. På lördagen var Fanny, Lisa och Klara här och vi parta på lite olika båtar, dansa på kylboxar och höll på att ramla i vattnet. Jag och Klara gick även bort till Trouville stranden och myste med mitt jobb-gäng. Dagen därpå försov jag mig en timme till jobbet och jag blev retad ett antal gånger av dom andra på jobbet för det. På kvälleb var det bara jag och Klara kvar. Vi gick hem till Carl-Johan från mitt jobb och umgicks med alla från jobbet plus några andra, sen vid tolv drog vi ner till klubben Almagrundet och vi flörta med vakten och lyckades ha en superkväll där inne och dansa och hade skitkul. Sen drog vi en kort stund till det såkallade "Öfre" personalbostaden där människorna är äckligt stekiga. Kvällen slutade med där vi började hos CJ och vi bada i havet och avslutade med en bastu allihopa. När klara och jag var hemma efter fem på morgonen tog vi det som fanns i skåpen att äta, lite sill fick det bli... uueeww.

Alva kom ut hit igår och vi har bara myst, sovit och chillat galet. Igår kväll träffade vi några som jag träffat tidigare här så vi gick till Dykarbaren tillsammans ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0