Ny Raffe

Andra dagen på jobbet: TABBE!! Hela dagen gick superbra fram tills jag skulle byta av med en annan tjej vid halv två. Då knasaaar allt, jag blir helt snurrig, kön blir längre och jag ger tillbaka fel växel, råkar trycka in fel koder, ja allt bara blev panik! Men jag lär nog lära mig efter ett tag. Sen gick jag hem och bytte om till springkläder och tog mig en runda i skogen, hehe. Sen blev det bryggan och jag badade faktiskt i det 14 gradiga vattnet, första doppet, jag har blivit så bortskämd med att alltid kunna bada i poolen. Nu har jag städat lite här hemma och ska snart äta upp lite mer rester i huset och sen kanske ta en sväng i hamnen.
So far I just love this island :)))

Btw, här är min nya Ralph Lauren munkis som jag bara myser sönder i för tillfället!! 

ojj va porr det såg ut, har bikini under, heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0