Tjenare grabben

Idag har jag börjat dagen med att städa mitt lilla hus på Ingarö, sen åkte jag till Nacka Forum och träffa Liselott och vi köpte bland annat en likadan långklänning. Den ska jag ha på midsommar!
Sen åkte jag hem till nacka och började packa Sandhamns väskan och därefter kom Lisa på besök igen och vi lagade middag. Sen mötte jag Alma och vi åkte på Bio i Sickla, vi såg Something Borrowed, den var lite trevlig måste jag säga. Nu kom jag precis hem och vågade inte åka ut till min familj på Ingarö eftersom jag är rädd för att bli jagad av idioter igen när jag åker moppe. Så nu sover jag istället ensam och rädd kvar i huset i Nacka. Det ska nog gå bra.

Bild från dagens biofilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0