Sommarlovet med en grym start

Heejj!!!
jag har haft fullt upp senaste dagarna men här kommer en sammanfattning med bilder (det är inte mina, dom kommer så snart jag laddat upp dom).:

Onsdag: skolavslutning i kyrkan, lunch i Sickla med Fancy och Kläir, sen hem till Nico i min klass och mysa vid vattnet i solen, dricka drinkar, grilla hamburgare och umgås. 

 
Torsdag: Brunch hos Julia på terassen ute i solen, åkte till Hammarby sjöstad och kollade på Kajsas utspring då hon tog studenten. Jag och några till åkte med Kajan på flaket och hade superskoj! Snabbis i stallet. Sen till Kajsas hus där hon hade studentfest! Skitrolig och galen kväll. På morgonen öppnade jag diskmaskinen och hittade skinka, ost och ketchup som jag hade på mina toast på kvällen. Och grillkryddan låg i glasskåpet.




Fredag: Jag hämta ut en necessär på posten som jag beställt, gick till banken, åkte moppen ut till Ingarö och la mig och sola, badat i polen och lyssna på musik och läst massa ny information som kommit ifrån skolan i Kenya! Ätit toppengod grillmiddag med pappa och syrran. Planerade att festa ikväll, men det blev inte så. Spelade inte så stor roll var ändå rätt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0