skottat grus

Hej hej!
Idag vakna jag upp i loftsängen i mitt egna lilla hus på Ingarö och hörde regnet smattra på taket och det var så mysigt att ligga kvar, men jag var tvungen att åka iväg och ta in hästen vid lunch :( Men mamma och pappa var snälla som kunde skjutsa sig mig så jag slapp ta moppen i ösregnet. Sen blev jag hämtad och jag åkte och handla till en lagkväll jag ska ha här på landet om någon dag. Sen skulle jag ut och springa när pappa fråga om jag ville tjäna en tusenlapp, jag kände att det vore najs med klirr i kassan efter all min shopping. Så jag stog och flytta över grus till stora påsar och sen spred ut allt över uppfarten. Pappa hjälpe mig dock så kommer inte få lika mycket cash. Nu ska jag ut och städa mitt hus så att jag kan ställa in en ny byrå som mina päron ska köpa.

Imorgon kanske jag måste åka till stan och kirra en midsommarklänning, det vore naas!



Chillar på landishhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0