Friday's

Heeej!  Igår hade jag lite festligheter med middag hemma hos mig med fina kompisar för att fira min födelsedag, jag fick massa fina presenter, vi åt god mat och hade trevligt! Sen drog några av oss vidare till en fest i Boo, aina kom efter ett tag så då fick vi dra, men vi hade kul ändå! PÅ vägen hem halkade vi runt på isen och träffade lite sköna människor. Alva och jag åkte hem och sov hos mig och jag var tvungen att vara uppe och städa halva huset till halv fyra. Sen la jag mig i soffan och somna till framför Pirates of the Carribean, vid kvart över fem gick jag o la mig sen kommer alva o väcker mig 9 på morgonen. Så nu är jag skittrött, men jag måste vakna lite för ikväll ska jag till Långholmen och fira mamsen som ska ha 50-årsfest!
Nu måste jag gå och duscha och laddar upp lite bilder senare! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0