lilla lady-daniel adams-ray

Hej!
Idag tog jag en sovmorgon och vakna över en timme försent så, då somna jag om till halv elva, men jag var fortfarande skittrött, men åker iallafall till skolan då!

Nu sitter jag som vanligt och kollar på kläder när jag borde börja plugga inför ett stoort matteprov, men det är så tråkigt! Sitter även och dricker Varma Koppen och har upptäckt att det är väldans mumsigt! Sen här bredvis mig sitter min lilla kisse Curt, Ralf, Megafon-magnus o.sv. funkar också bra att kalla honom.

Snart ska jag iväg och spela basket, ska bli härligt med tanke på hur mycket fett jag släpar på för tillfället!

Såhär jävla fest är det hemma hos mig nu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0