I wannaaaa danceee, eller nej.

Hejåhå!
Nu sitter jag o försöker plugga som jag har försökt med de närmaste timmarna. Håller på att skriva en novell, Leken där alla straffades kallades kärlek heter den. Djupt och enormt bögigt! Annars idag har jag varit i stallet och skrittat ut på min häst tsm med en annan tant eller vad man ska kalla henne. Det var uppstigning klockan 6.00, men det var inga problem, livet leker! Imorgon är det dans i skolan vilket jag fruktar djupt i mitt hjärta.. Jag har t.o.m tjuvtränat hemma på rummet med olika dansinstruktioner på Youtube, men det är vår lilla hemlis.
Nu ska jag krypa till kojs. Godnatt!

HAHAHAHAHA, en bild man inte kan få för lite av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0