fitt-synsam, mongo-häst, bajs-fluga

Vilken vidrig lördag!!!
Det börjar med att jag ska lämna tillbaka mina nya Raybans jag köpte igår på Synsam. Jag köpte storlek large men var inte säker på om jag ville ha den storleken, men sen sa hon till mig att jag kunde köpa dom och bara lämna tillbaka dom om jag inte ville ha dom. Så jag tog hem dom och funderade men kom på att jag ändå ville ha medium och dom finns på Lensway i Forum för bara 900 kronor. Så jag skulle lämna tillbaka dom och köpa nya från lensway, men när jag kommer dit säger hon att det bara är bytesrätt och att jag får välja ett par andra. Jag ger henne en utskällning och säger att hon borde avskeda idioten som sa att jag skulle köpa dom! Så nu fick jag köpa ett par för 1400 och slösade 500 spänn med mina egna pengar. Egentligen är allt fitt-tjuven som tog dom borde avlivas, men det kändes bara så jävla waist alltihop!!
Sen åker jag istället till min häst med världens ångest över att jag ens köpte dom från början och tänker att min polle kan muntra upp mig. Men nej, självklart ska han dampa sönder! jag stog i en kvart på samma ställe där min häst stegrade, sparkade bakut och var allmänt störd. Sen kom Athina och jag kunde gå med henne och hennes häst. När jag åker hem på moppen flyger en geting in mitt öga, död åt honom!!!!

Sååå vilken toppendag!!!!!

Nu har jag iallafall mina äckliga Raybans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0