klappat och klart

Sorryy!!
Jag har varit usel på att blogga men det har varit så mycket nu med Venezuela precis, nationella, basketen och ridningen och det här med gymnasiet utomlands!
Men nu är allt klart! Den 22 augusti åker jag till Kenya!!!!!!
Kommer nog skriva ett nytt inlägg om skolan snart!
Nu ska jag duscha och sen lovar jag att suuuperblogga i helgen med bilder och grejer!!!

Kommer bli så knaas att bara lämna hela Sverige för 10 månader!!!! Kommer sakna alla bästa kompisarna, familjen och det kommer kännas tomt att få lämna över min häst till syrran! Men va tusan livet försvinner inte!! Det kommer vara värt allt det här för jag vet hur deprimerad jag blir på höst och vinterkvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0