som en pensionär


hejhejehejhehej!
Ååh jag har så tråkigt framför Eurovision Song contest ensam i min stuga, det är typ enda kanalen som finns här! Pappa skulle komma ut idag, men när han slet av hälsenan så han kan inte ens gå så då kunde han inte åka ut. Ännu en natt ensam alltså, men jag klarar det här, massa läskiga ljud, men ändå skönt att man har ett hus för sig själv där man kan ha hur stökigt som helst med ett enormt diskberg, sjunga hur högt som helst och äta massa godis utan att någon påpekar vilken tjockisråtta man är(däremot skulle det behövas någon som sa det för nu känner jag mig som en elefant!)!
Jag orkar inte skriva mer, känner att allt bli så osammanhängande!
Imorgon börjar jag halv 11! lite sovmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0